ラブライブスクフェス一個月後體驗談

(第一次參加的score match所得到的SR凛喵!)
ラブライブSchool Idol Festival (#lovelive_sif),以手機遊戲來說,真係好好玩。
有歌聽,又有得玩好似DDR的節奏遊戲,何樂而不為?
而且參加Event又有得攞SR咭,幾乎課金都唔使。咁嘅App,夫復何求?


先講返正題。

如果唔係約兩個月前,在網絡上翻看ラブライブ!呢套名作,恐怕我掉坑都掉不到這麼深。

動畫、漫畫,都睇了。跟住,就係玩呢一隻號稱突破一百萬人下載的ラブライブSIF!

一個月,截至落筆時,已經經歷了兩個Event(正確來說,現在打第二個Event「愛は蜃気楼」將在十八號才結束)。SR凛喵、SR真姫,都入手了!就短短一個月,十五首歌打通,Level 47,故事玩到第8章,趣味依然!

(剛剛入手的鬼面具SR真姫大人!)
 不過用友情分抽勧誘時,好彩嘅,十張有兩張R咭,唔係就十張普通到不行的N咭。

至於用心心抽的,用的次數不多,更何況心心係遊戲續命之源,都唔敢抽特別咭太多。課金方面,到目前為止,只用過HK$30左右買心心一次咁大把。

點都好,呢隻Game依然值得期待有乜新花臣!

沒有留言:

張貼留言